HOT VITA

HOT VITA

عرضه محصولات تناسب اندام گیاهی هات ویتا HOT VITA
HOT VITA

HOT VITA

عرضه محصولات تناسب اندام گیاهی هات ویتا HOT VITA

ماسک مو گیاهی پروپرنسلی pr.PRINCELY

ماسک مو گیاهی پروپرنسلی  pr.PRINCELY



دارای عصاره طبیعی برنج، گل ختمی و بومادران و اسید های آمینه و ویتامین B2 , B1 و B3 است که باعث می شود تا عامل فعال کننده و غنی شده موها را تغذیـه و آبرسانی نماید و نرمی و لطافت خاصی بدون کم پـشت نشان دادن موها می شود.




شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774






ماسک مو گیاهی پرو پرنسلی مدل Princely Herbal  Hair Mask یک محصول با فرمولاسیون گیاهی می باشد که دارای عصاره طبیعی برنج، گل ختمی و بومادران و اسید های آمینه و ویتامین B2 , B1 و B3 است که  باعث می شود تا عامل فعال کننده و غنی شده موها را تغذیـه و آبرسانی نماید و نرمی و لطافت خاصی بدون کم پـشت نشان دادن موها می شود. ماسک موی گیاهی پرنسلی با نرم کنندگی ملایم و آبرسانی عمیق برای موهای ضیعف به ویژه آقایان و دختران مناسب است و در درمان موخوره و خشکی موها موثر است. روش مصرف این محصول به این صورت است که بعد از شامپو آب مو را گرفته و مقداری از ماسک را به تناسب موها کف دست ریخته و از ریشه تا نوک مو را ماساژ دهید و بعد از  5تا10  دقیقه کاملا شستشو دهید.


100sabad.ir
100sabad.com

ماسک مو مخصوص موهای آسیب دیده پروپرنسلی pr.PRINCELY

ماسک مو مخصوص موهای آسیب دیده پروپرنسلی  pr.PRINCELY




1- مناسب برای موهای خشک و شکننده 2-ترمیم کنندگی و نرم کنندگی موها 3- تنظیم کننده PH مو 4- جلوگیری از موخوره و شکنندگی موها



شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774




ماسک مخصوص موهای آسیب دیده پروپرنسلی

مواد موثر کراتین هیدرولیز شده - گیاه رازک - گلیسیرین و اسید های آمینه 


موارد کاربرد :

1- مناسب برای موهای خشک و شکننده

2-ترمیم کنندگی و نرم کنندگی موها

3- تنظیم کننده PH مو

4- جلوگیری از موخوره و شکنندگی موها


کد اصالت کالا:
1618808677322800820



توضیحات محصول:

این محصول حاوی ویتامین E و مواد آنتی اکسیـدان با خاصیت ضد پیری می باشد که از موهای شکننده و آسیب دیده محافظـت نمـوده باعث ثبـات و دوام بیشتر پیاز مو می گردد.
این محصول آبـرسانی مو را تضمین کرده و با ایجاد لایه محافظتی ثبات و درخشندگی مو را بیشتر می نماید ترکـیـبـات گیاهی این ماسـک، انرژی، حجم، نرمی و درخشندگی را به موهـای حسـاس بر می گرداند و باعث می شود موهای نرم و سالمتری داشته باشید.


 
100sabad.ir
100sabad.com

ماسک مو آرگان خالص دکس Dexe

ماسک مو آرگان خالص دکس  Dexe




درخشان و تقویت کننده ی مو ، ترمیم کننده ی مو ، تغذیه کننده ی ریشه های مو ، تحریک کننده ی ریشه جهت رشد مو ، جلوگیری از ریزش مو ، جلوگیری از موخوره و خرد شدن موها ، جلوگیری از خارش پوست سر و موجب شفاف - حاوی ویتامین E، امگا 3، امگا 9 و اسیدهای چرب




شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774









توضیحات محصول :

ماسک مو آرگان مراکشی دکس مناسب برای هر نوع مو ، درخشان و تقویت کننده ی مو ، ترمیم کننده ی مو ، تغذیه کننده ی ریشه های مو ، تحریک کننده ی ریشه جهت رشد مو ، جلوگیری از ریزش مو ، جلوگیری از موخوره و خرد شدن موها ، جلوگیری از خارش پوست سر و موجب شفاف شدن موها می گردد.


طریقه مصرف :

بعد از استحمام ، موهای خود را با حوله کمی خشک کنید. مقداری از ماسک مو را بر روی موهای مرطوب خود بزنید و به خوبی موهای خود را ماساژ دهید و به مدت 3 تا 5 دقیقه منتظر بمانید. بعد موهای خود را آبکشی نمائید و با حوله خشک کنید.


 
100sabad.ir
100sabad.com

کپسول کراتینه رنگ مو YOUTH SHOW

کپسول کراتینه رنگ مو  YOUTH SHOW




تقویت ساقه مو - جلو گیری از مو خوره گرفتن - جلوگیری از اسیب دیدین مو هنگام سشوار کشیدن - بهتر حالت گرفتن مو - مناسب برای اقایان و خانم ها




شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774



این محصول که به شکل کپسول میباشد با سوزن سوراخ شده و روغن کراتینه داخل آن مورد استفاده قرار میگیرد. قابل استفاده به صورت خالی و مداوم و همچنین با رنگ مو, مش , دکلره و شامپو می باشد. دارای تاریخ تولید و 36 ماه تاریخ انقضا می باشد. تعداد کپسول موجود در هر قوطی 60 عدد میباشد. برگه توضیحات نحوه دقیق استفاده از این کپسول به همراه محصول تقدیمتان میشود

تقویت ساقه مو
- جلو گیری از مو خوره گرفتن 
- جلوگیری از اسیب دیدین مو هنگام سشوار کشیدن 
- بهتر حالت گرفتن مو 
- مناسب برای اقایان و خانم ها


توجه :
کپسول کراتینه رنگ مو در رنگهای آبی . صورتی . قرمز . بنفش و سبز . زرد . قهوه ای و سفید میباشد لطفا رنگ کپسول مورد نظر خود را در قسمت پیامها درج کنید



100sabad.ir
100sabad.com

رنگ ریش و سبیل مشکی B 102 بیگن ژاپن Bigen Mens

رنگ ریش و سبیل مشکی بیگن ژاپن B102  Bigen Mens




پوشش کامل موهای سفید و خاکستری صورت - رنگ کاملا طبیعی روی مو - تأثیر بر روی رنگدانه های مو - استفاده آسان و سریع در تنها 5 دقیقه - بدون تاثیر رنگ روی پوست صورت - حاوی روغن زیتون جهت تقویت و نرمی مو - با غلظت مناسب و بدون چکه کردن در زمان استفاده




شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774


کیت رنگ ریش و سبیل بیگن bigen 102b 

کیت رنگ ریش و سبیل بیگن ریش و سبیل سفید شما را کاملا می پوشاند و به رنگ طبیعی بر می گرداند به طوری که کسی متوجه رنگ شدگی آنها نمی شود. استفاده ازاستراتژی بسیار راحت و سریع می باشد.

این محصول در هنگام استفاده چکه نمی کند و به سرعت درون موها نفوذ کرده و در 5 دقیقه اثر خود را می گذارد. رنگ موی ریش و سبیل استراتژی در اثر شستشو پاک نمی شود. همچنین حاوی عصاره آلوئه ورا می باشد بنابراین ریش و سبیل شما را نرم تر می کند.

استفاده از رنگ مو ممکن است موی صورت را ضخیم تر و پرتر نشان دهد ولی در صورتی که موی صورت خیلی نازک باشد رنگ کردن آن چندان موثر نیست و نمی تواند منظره ریش و سبیل یک فرد بالغ را نشان دهد. ولی با ایجاد یک سایه می تواند منظره ریش و سبیل را پرتر نشان دهد و در مورد افرادی که ریش های بور دارند، منظره پرتری از ریش نمایان کند. در صورتی که تمایل به رنگ کردن ریش و سبیل دارید از محصولاتی استفاده کنید که منحصر به موی صورت هستند از جمله (فقط برای آقایان) که برای سبیل و ریش استفاده می شود و مطمئن باشید که این محصول باعث بروز واکنش آلرژیک یا راش نمی شود. بهتر است قبل از انجام این کار آن را آزمایش کنید.



ویژگی های رنگ ریش و سبیل شماره 102B بیگن:

- پوشش کامل موهای سفید و خاکستری صورت
- رنگ کاملا طبیعی روی مو
- تأثیر بر روی رنگدانه های مو
- استفاده آسان و سریع در تنها 5 دقیقه
- بدون تاثیر رنگ روی پوست صورت
- حاوی روغن زیتون جهت تقویت و نرمی مو
- با غلظت مناسب و بدون چکه کردن در زمان استفاده
- امکان رنگ کردن حتی کوتاه ترین موها
- حاوی عصاره آلوورا جهت جلوگیری خشکی مو
- بدون آمونیاک و رایحه نامطبوع
- با ماندگاری و دوام بالا ( یک تا دوماه )
- امکان رنگ کردن مو توسط خود شخص
- مناسب استفاده برای 3 بار


نحوه استفاده رنگ ریش و سبیل شماره 102B بیگن:

مقداری از محتویات هر تیوپ را روی برس مخصوص به مقدار مساوی بریزید. سپس با استفاده از برس از قسمت هایی که سفیدی مو بیشتر است رنگ را روی مو پخش کنید. پس از 5 دقیقه مکث، موها را به خوبی شستشو دهید. جهت تیره تر شدن رنگ می توانید تا 10 دقیقه صبر کنید.
فقط مقدار مورد نیاز از تیوب رنگ را استفاده کرده و بقیه را برای دفعات بعدی نگاه دارید.


شرایط نگهداری:

دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.


توصیه و هشدار مصرف:

- در صورت تماس با چشم ها آنها را با آب تمیز شستشو دهید.
- جهت رنگ کردن ابرو و مژه استفاده نکنید.
- از نگهداری قسمتی از رنگ آماده برای فاصله زمانی دیگر جدا خودداری کنید.


100sabad.ir
100sabad.com